Tegnap kezdett el terjedni a hír, amit több nagy újság és blog leközölt az interneten.
A hírt a Humor Chic nevű blog indította el, aki már évek óta karikatúrákat csinál a divatemberekről és gúnyt űz belőlük. A legújabb cikkének a címe: "No Fakes! - Ne legyenek hamisítások!"
Több képet is feltett, amin azt bizonyítja, hogy a mai nagy divatházak tervezői csak másolni tudnak, a Humor Chic szavaival élve, " nem eredetiek".... egy az egyben lekoppintják a más divattervezők által megálmodott ruhákat, szemtelenül ugyanolyanra tervezik.
Raf Simonst is másolással gyanúsítják, a Dior mostani kreatív igazgatóját.
Itt olvashattok arról, hogyan másolták le a képeimet a Diornak.
A hírt a Humor Chic nevű blog indította el, aki már évek óta karikatúrákat csinál a divatemberekről és gúnyt űz belőlük. A legújabb cikkének a címe: "No Fakes! - Ne legyenek hamisítások!"
Több képet is feltett, amin azt bizonyítja, hogy a mai nagy divatházak tervezői csak másolni tudnak, a Humor Chic szavaival élve, " nem eredetiek".... egy az egyben lekoppintják a más divattervezők által megálmodott ruhákat, szemtelenül ugyanolyanra tervezik.
Raf Simonst is másolással gyanúsítják, a Dior mostani kreatív igazgatóját.
Itt olvashattok arról, hogyan másolták le a képeimet a Diornak.
A másik nagy márka, akit szintén plágiummal vádolnak, a Prada, akinek Marc Jacobs és Katie Grand tervez. (nem pedig Miuccia Prada.)
( Mivel én már nem adok ötleteket Marc Jacobsnak, rákényszerült, hogy régi ruhákat koppintson.)
Itt elolvashatjátok, Marc Jacobs hogyan másolta le az ötleteimet a Pradanak is.
Milyen nevetséges, hogy a vásárlóknak több ezer euróért próbálnak ilyen másolt ruhákat eladni egy nagy márka neve alatt.
photos via Humor Chic
Sofia Coppola, hogyan másolta le a képeimet a Miss Dior Cherie reklámba, részletek itt.