BROWNIE. - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

BROWNIE.


Blazer: ESCADA  o  Hat: VINTAGE    Trousers: ZARA  Boots: KAZAR   Tote: FENDI   Shades: DIOR  


 Kurtka: ESCADA  o  Kapelusz: VINTAGE    Spodnie: ZARA  Kozaki: KAZAR   Torba: FENDI   Okulary: DIOR

Musicie mi wybaczyć, bo tym razem serwuje Wam sesję z szuflady, z czasów iście jesiennych, jak każdy widzi, jako, że przyznaję się bez bicia, zamiast focić dla Was w ten weekend leniuchowałam i śmigałam na nartach. Prezentowany total look jest zarazem zwykły jak i niezwykły - gdyż, mimo to, żę total look'i kocham nad życie, to w brązowym kolorze zbyt często mnie nie uświadczycie, jak się Wam podoba?

_______________________________________________________________________________________________________________

This time I present you a former photo shoot, as you all can well see, from one of my long autumnal walks on an old airport. This OOTD is a quite casual total look, but not qite an ordinary one - because I don't usually wear brown, how do you like it then, does it suit me?


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan