MESHY BUSINESS. - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

MESHY BUSINESS.

Hoodie: H&M  o  Pencil skirt: H&M    Heels: MOSCHINO  
Shades: ARMANI  Clutch: MICHAEL KORS

Bluza: H&M  o  Spódnica ołówkowa: H&M    Szpilki: MOSCHINO  
Okulary: ARMANI  Listonoszka: MICHAEL KORS  




U mnie za oknem plus milion stopni, dlatego doceńcie moje poświęcenie w tak zabudowanym stroju, ale ten komplet, nie będący kompletem po prostu musiałam Wam pokazać. Niby klasyka, czerń i szarość z nutką tak modnej w tym sezonie bieli, ale look nie jest wcale taki grzeczny jakby mogło się wydawać, prześwity z siateczki typu mesh dodają mu pazura. Zmykam przygotowywać się do egzaminu, a w między czasie zapraszam wszystkich Was, którzy będą w przyszły czwartek w okolicach Śląska na spotkanie ze mną ( i moją radosną twórczością) w Europie Centralnej KLIK.
_______________________________________________________________________________________________________________


New look is ready, though it's like milion degrees outside I just needed you to see this new set of mine, classy mix of back, grey and white with very sassy mesh accents and my favourite cat hat, do you like it?
___________________________________________________________________________________________________



DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ



Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan