LONGCHAMP GRAND OPENING. - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

LONGCHAMP GRAND OPENING.

Top: ZARA  o  Shorts: ZARA   o   Totes: LONGCHAMP   o   Hat: VINTAGE   o   Heels: HUGO BOSS   o   Rings: YES & Apart

Top: ZARA  o  Szorty: ZARA   o   Torebki: LONGCHAMP   o   Kapelusz: VINTAGE   o   Szpilki: HUGO BOSS   o   Pierścionki: YES & Apart




Cześć kochani, wracam do Was po baaardzo pracowitym weekendzie, nie wiem czy Wam w końcu wspominałam, ale oficjalnie zostałam dyplomowaną stylistką i w tej właśnie roli przeprowadzałam Jesienne Metamorfozy w City Poincie w Tychach w zeszłą sobotę. Kolejnym punktem programu tego samego dnia było wielkie otwarcie pierwszego na Śląsku salonu Longchamp, na które wyczekiwałam już od jakiegoś czasu. Mimo faktu, że udało mi się tam dotrzeć na sam koniec, już po pokazach i części oficjalnej, przemiła pani manager zabrała nas (mówiąc nas mam na myśli siebie i moją uroczą 2w1: Panią Fotograf i Przyjaciółkę Martę) na wycieczkę po najnowszej kolekcji i przybliżyła nam historię firmy oraz jej największe torebkowe gwiazdy. Oczywiście nie jedna z nich skradła moje serce, ale malutka torebeczka z limitowanej urodzinowej serii Le Pliage Héritage Tricolore w cudnym połączeniu klasycznej szarości czerni z soczystą limonką jest moim zdecydowanym faworytem. Wieczór idealnie umilały (niezwykle atrakcyjne wizualnie)   iście paryskie przysmaki. Dla ciekawostki wspomnę, iż niedawno Longchamp wypuścił swoją kolekcje ubrań pret-a-porter, która z pewnością przypadnie do gustu wszystkim zwolenniczkom klasyki i prostoty. Co więcej udało mi się nawiązać współpracę z marką, więc na pewno torebki Longchamp będziecie widywać tutaj coraz częściej. 

_______________________________________________________________________________________________________________

Photo relation from grand opening of the new Longchamp butique in Katowice, Poland.

_______________________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan