Cathedral, burgundy, new necklaces - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

Cathedral, burgundy, new necklaces

Kochani moi! Witam Was opatulona ciepłym swetrem. Do tego powinien dojść jeszcze kubek ciepłej herbatki, ale to później ;-) Swoją drogą polecam Wam babeczkową Liptona, przesłodka. Od dawna poszukiwałam naszyjnika, który pasowałby do wielu outfitów. Kiedyś widziałam taki w H&Mie, dlatego też się tam wybrałam. Oczywiście nie udało mi się go nabyć. Oferta akcesoriowa tej sieciówki przedstawia się mizernie. Wszędzie kwiaty,kompletnie nie wpasowujące się w trendy tego sezonu. Ale, ale moją uwagę zwróciły kolczyki, które widziałam już wcześniej w Harper's Bazaar. Czarne, bogato zdobione z frędzlami, so glamcore. Od razu skojarzyły mi się z estetyką domu mody Balmain. Oczywiście ich nie kupiłam, jak to ja :-) Wróciłam po nie parę dni później. Wydały mi się troszku małe. Znów nie trafiły do mnie,a teraz wciąż o nich myślę. Zastanawiam się czy nie poprosić o nie świętego Mikołaja... Co do naszyjnika, to idealny znalazłam dopiero w sklepie obuwniczym Casu. Rezultat poszukiwań na zdjęciach poniżej.
XOXO
English version
It's very cold, here in Poland. That's why I'm wearing my oversize sweater right now. During last days I was tring to find a perfect necklece. I went to H&M. And there was NOTHING. Absolutely nothing. Ok, I saw flower necklaces, but flowers really? Not in this season. But I found an incredible earrings. I'v seen them before in Harper's Bazaar Poland. It was glamcore styled. Of course I didn't buy them for the first time. I went there second time. I still don't have my earrings. I think i will ask Santa Claus.
And my necklece? Below, my dear readers :-)
XOXO



Scarf / Szalik
SECOND HAND
Boots / Kozaki
ZARA (SECOND HAND)
Coat / Płaszcz
TAKKO FASHION
Skirt / Spódnica
ALLEGRO. PL
Sweater / Sweter
PEPCO
Bag / Torebka
PEPCO (DIY)
Tights / Rajstopy
SZACHOWNICA
Necklace / Naszyjnik
CASU
Blouse / Bluzka
NO NAME

Photos by A.Łuczkowska

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan