Mix of Anna Piaggi, cowboy and season trends - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

Mix of Anna Piaggi, cowboy and season trends

Co by było gdybyśmy wrzucili Annę Piaggi, kowboja i trendy tego sezonu do jednego worka? Powstałby właśnie ten look! Już mówię co od kogo "pożyczyłam" na wieczne oddanie. Otóż moja kolejna ukochana Anna stała się inspiracją do założenia marynarki w kolorowe paski. Długo zastanawiałam się jak by tu ugryźć ten look :-) Padło na sezonowe trendy. Dlatego założyłam burgundową bluzkę i rozszerzane spodnie. Mojej ulubionej postać z komiksów , czyli Lucky Lukowi ,zabrałam buty . Niestety musiałam je schować nieco pod spodniami, bo jak wiadomo mój ulubiony kowboj, strzela szybciej od własnego cienia. Gdyby mnie dopadł na pewno zacząłby zastanawiać się skąd u mnie tyle bogactw - złota torebka, naszyjnik przypominający Vintage. Tak więc zmykam mu je oddać;-)
XOXO
What would happen if I borrowed something from Anna Piaggi, something from cowboy and a bit season trends? It would be this outfit! My jacket is from Piaggis wardrobe. I didn't know how to conect this with other stuffs so I put some of "must haves " on. Burgundy blouse and flared trousers. I stole boots from my favourite cowboy, Lucky Luke. He doesn't know about this. And I work for Dalton brothers. They gave me a golden, shoulder bag and necklece looking like Vintage. So now I have to runway from Lucky Luke.
XOXO




Coat / Płaszcz
TAKKO FASHION
Jacket / Marynarka
NO NAME
Blouse / Bluzka
NO NAME
Shoulder bag / Torebka na ramię
SECOND HAND
Boots / Kozaki
ZARA (SECOND HAND)

Accessories / Dodatki 
Necklece / Naszyjnik 
CASU 

Photos by A.Łuczkowska


Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan