Yeti - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

Yeti

Kochani, czy pamiętacie jak pisałam, że niemal zamarzłam na niedzielnej sesji? Otóż pamiętając o tym, postanowiłam, że by nie popełnić tego błędu ponownie, uzbroję się w kurtkę. Jako, że stylizacje, w których główną rolę gra okrycie wierzchnie są z reguły trudniejsze, trzeba było chwilkę poświęcić na analizę kurtki. "Trzeba " nie znaczy, że ja to zrobiłam :-) Znacie mnie, jeden rzut oka na moje cieplutkie odzienie i już wiedziałam jaki będzie następny look. Mamy jak zwykle mix wszystkiego, co mi w duszy gra. Jest sukienka wydawać by się mogło wieczorowa, rękawiczki dobrane do torby ozdobionej przeze mnie. Muszę przyznać w tym outficie wyglądam jak szykowna żona pana Yeti ;-)
XOXO 
English version
Do you remember when I wrote that last Sunday was very cold? So I decided that on a next session I will be ready for that. I put my warm jacket. To make my look not boring, I wore an evening dress. Yes it's not a mistake, I did it. Just like Anna Dello Russo, my icon. Ok,I looked like elegantly wife of Yeti;-)
XOXO









Jacket / Kurtka
ORSAY 
Dress / Sukienka
SECOND HAND 
Bag / Torebka
PEPCO (DIY by me) 
Gloves / Rękawiczki
A GIFT FROM NEWSPAPER 
Tights / Rajstopy
SZACHOWNICA 
Uggi boots / Uggi
CCC 
Photos by ULA 




Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan