Black & White - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

Black & White

Znacie to uczucie kiedy stylizacja czeka na swą premierę bardzo długo, a Wy w ostatniej chwili kompletnie ją zmieniacie. Tak było w przypadku tego looku. Rezygnacja ze spódnicy w fuksjowe kwiaty kompletnie ją odmieniła. Ponieważ pogoda ostatnio mi sprzyja, mogłam wbić się w moje, czarne lakierowane szpilki. Jakoże wykorzystałam czarny kolor musiałam przełamać go czymś szalonym jak czapka z misiem. Czerwone usta ostatnio stały się moim must havem.
PS Kochani co powiecie na świąteczny konkurs? Chcielibyście wygrać "coś " inspirującego na święta? Jeżeli tak piszcie w komentarzach.
XOXO
English version
Do you know that feeling when you're waiting to wear something and you change something at the last moment? You're not alone, I know it too. I changed a skirt in this outfit. Because of the good weather I could wear my black, lacquered heels. Black is boring so I wore my crazy, bears cap. Lately red lips are my must have.
PS What do you think about Christmas contest? Would you like to win something? Write in comments.
XOXO
























Coat / Płaszcz 
TAKKO FASHION 
Blouse / Bluzka 
NO NAME 
Skirt / Spódnica 
SECOND HAND 
Cap / Czapka 
SECOND HAND
Clutch / Kopertówka 
SECOND HAND 
Tights / Rajstopy 
SZACHOWNICA 
Heels / Szpilki 
SECOND HAND 



Photographed by ULA 





Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan