CHRISTMAS LOOKBOOK / ŚWIĄTECZNY LOOKBOOK - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

CHRISTMAS LOOKBOOK / ŚWIĄTECZNY LOOKBOOK



How was your Christmas? Did you enjoy this time? I must say I spend a great time with my family but... I missed blogging. Luckily, today I have a lookbook for you with Christmas outfits:-) 

Jak tam Wasze święta kochani? Muszę Wam przyznać, że spędziłam niesamowity czas z moją rodziną, ale...tęskniłam za blogowaniem. Na szczęście dzisiaj mam dla Was lookbook składający się ze świątecznych stylizacji :-) 

EVE / WIGILIA 

When it came to an Eve, I looked like a Christmas tree. You know I like to celebrete by my stylizations. They "say" what I feel. I stole some jewelery from Coco Chanel. Artificial pearls,of course. 

W wigilię mój strój robił konkurencję choince, tak byłam obwieszona. Biżuteria ukradziona samej mademoiselle Chanel robi swoje. Mój strój miał za zadanie przekazać światu, że oto nadszedł czas świętowania. 





Wearing 
Blouse/ Bluzka 
SECOND HAND 
Clutch / Kopertówka 
SECOND HAND 
Skirt / Spódnica 
A GIFT 
TIGHTS / Rajstopy 
SZACHOWNICA 
Heels / Szpilki 
SECOND HAND 
Jewelery / biżuteria 
NO NAME 

CHRISTMAS / BOŻE NARODZENIE 

At Christmas I wore more casual outfits but don't worry it's still my crazy style. Tie and a shirt, who would have thought? Red pants, now it's me :-) At Christmas in my stylizations I always wear something red. Red sweater from my grandma is connected to my sweet socks. 

W święta nosiłam się nieco bardziej casualowo lecz po dodatkach poznacie, że to wciąż ja. Koszula i krawat, kto by pomyślał, że i ja ulegnę temu klasycznemu (i nieco przestarzałemu) połączeniu. Zestawiłam to przekornie z czerwonymi spodniami. Jakoś tak wyszło, że świąteczne stylizacje zawierają czerwień. Sweter z babcinej szafy pasuje do moich słodkich skarpetek i jest ciekawym rozwiązaniem. 





                           
Wearing 
Shirt / Koszula 
NO NAME 
Pants / Spodnie 
NO NAME 
Sweater / Sweter 
NO NAME 
Tie / Krawat 
SECOND HAND 
Heels / Szpilki 
SECOND HAND 











Wearing 
Sweater / Sweter 
VINTAGE 
Skirt / Spódnica 
SZACHOWNICA 
Tights / Rajstopy 
SZACHOWNICA 
Socks / Skarpetki 
A GIFT 



Photographed by A.Łuczkowska 




Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan