COMFY, CASUAL AND HIGH / KOMFORTOWO, CASUALOWO I WYSOKO - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

COMFY, CASUAL AND HIGH / KOMFORTOWO, CASUALOWO I WYSOKO

Hey guys!
I have a great news for you, I finally got a camera! Photos will be better (bigger!). When I saw first photos, I was amazed by efects. See for yourself! And now a bit about outfit. It's my comfortable proposition for New Years Eve party. Tube pants, glitter x 2 and red boots, this is it!

Cześć kochani!
Mam dla Was świetną wiadomość,w końcu dorobiłam się aparatu! Nareszcie mogę dodawać duże,dobrej jakości zdjęcia. Rezultaty pierwszej sesji przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania. Sami zobaczcie! Jeszcze tylko parę słów o stylizacji, jest to moja propozycja na "luźnego" sylwestra w gronie znajomych. Mamy rurki, brokatową bluzkę (kopertówka też się błyszczy) oraz czerwone botki dla przełamania.

























On the photos I'm wearing / Na zdjęciach mam na sobie:
Coat / Płaszcz
TAKKO FASHION 
Sweater / Sweter
PEPCO
Blouse / Bluzka
A GIFT
Tube pants / Spodnie rurki
A GIFT 
Clutch / Kopertówka
SECOND HAND 
Boots / Botki
SECOND HAND 

Photographed by A.Łuczkowska 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan