IT'S GETTING COLDER - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

IT'S GETTING COLDER

Layers are the most incredible thing when it's winter. When you put a lot of them, the weather is very good. But if you only forget about layers, ohhh you're freezing. I did it today. I had a (great:-/) plan about my new outfit. It had to be only jersey, jeans, rock boots and a black coat. Hmmm. Bad idea. Luckily I brang my overcoat and gloves (thank you God for gloves!!!). Now, I have a photos of three version of my look...

Polska zima :-/ Jest zmienna niczym kobieta. Raz doprowadzi Cię do wrzenia, by po chwili dać Ci zimny policzek. Doprawdy kochani, dzisiaj się o tym przekonałam. Miałam genialny plan na ciekawą sesję. Wszystko było gotowe. Outfit,czyli (początkowo) golf, jeansy, rockowe botki oraz czarny płaszcz. Hmmm. Zły pomysł. Na szczęście zabrałam ze sobą moje okrycie z River Island i rękawiczki (dzięki Ci Panie za rękawiczki!!!). Dzisiaj mam dla Was trzy wersje jednego looku...






















On the photos I'm wearing / Na zdjęciach mam na sobie :
Coat / Płaszcz TAKKO FASHION 
Jersey / golf  I GOT IT FROM MY MUM
Tube pants / Spodnie rurki I GOT IT FROM MY MUM 
Boots / Botki SECOND HAND 
Clutch / Kopertówkę FROM CHINA STORE 
Later...when winter came... 
Później...kiedy nadeszła zima...
Gloves / Rękawiczki A GIFT FROM PAPER 
Overcoat / Okrycie wierzchnie RIVER ISLAND 




Photographed by Crazy Loop and her magical camera Samsung WB36F 

Sfotografowała Crazy Loop przy użyciu jej magicznego aparatu Samsunga WB36F 



Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan