Paprocki & Brzozowski, polska Dolce & Gabbana - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

Paprocki & Brzozowski, polska Dolce & Gabbana

Na ubrania duetu Paprocki & Brzozowski do tej pory spoglądałam z przymrużeniem oka. Wydawały mi się szyte na miarę...celebrytów. Dlatego wolałam skupić się na modzie przez wielkie M. Coś jednak zmieniło moje spojrzenie na kreacje tych panów. Ich najnowsza kolekcja. Dla mnie godna wybiegów Nowego Jorku, Paryża czy Mediolanu. Takie high fashion chcę w naszym kraju oglądać jak najczęściej. Znajdziemy w niej połysk,lata 70, subtelne prześwity,golfy, koszule, sukienki stylizowane na lata 80. Dla każdego coś miłego. I dla eleganckich, i dla szalonych (jak ja;-). Kiedy tylko spojrzałam na te koronki, od razu pomyślałam o estetyce marki Dolce & Gabbana. Po raz pierwszy (jeśli chodzi o polskie pokazy mody) również scenografia zaparła miał dech w piersiach. Skojarzyła mi się ze stroną Anny Dello Russo. Także kochani patrzcie i inspirujcie się.
XOXO
English version
Maybe you heard about polish fashion designers Marcin Paprocki and Mariusz Brzozowski. They are (in my opinion) like polish Dolce & Gabbana. Once I wasn't their fan. I thought they make clothes only for celebrities. I prefer high fashion. Their new colletion changed my mind. Shine, laces,subtle clearances, 70s, turtlenecks, shirts, dresses in 80s style. For every one. If you to be elegantly and if you want to be crazy (like me;-). Laces took to me to Dolce & Gabbana fashion show. I enjoyed scenography too. It looked a bit like Anna Dello Russos page.
XOXO




































CIEKAWOSTKI NA TEMAT DUETU /
SOMETHING INTERESTING ABOUT DUO 

1. Na ich butiki dwa razy próbowano napaść. 

2. Nie lubią tafty i brązu.

3. Kochają Lizbonę. 

4. Inspirują ich takie kobiety jak Monica Belucci oraz Cate Blanchett.

1. Twice time someone tried to assault their botiques. 

2. They don't like taffeta and brown. 

3. They love Lisbona. 

4. Monica Belucci and Cate Blanchett inspire them. 




Photos are from Jemerced.com 

Infomarations below photos are from Fashionpost.pl 


Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan