Red panther / Czerwona pantera - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

Red panther / Czerwona pantera

Miałam mały dylemat z wyborem nazwy dla tego posta. Czerwony kapturek? Banalne. Poza tym mój płaszcz nie ma kaptura. W końcu padło na czerwoną panterę. Muszę przyznać w tej roli czułam się świetnie. Red total look wymagał małego "podrasowania" sezonowymi dodatkami. Mamy kozaki, wprawdzie nie za kolano, ale brązowe są, burgundowy szalik (swoją drogą jak świetnie wygląda burgund w połączeniu z czerwienią) i...chanelkę... No dobra torebkę na kształt kultowej 2.55. Pojawiło się małe zamieszanie z rękawiczkami, ale je okiełznałam. Mianowicie zgubiłam jedną i by to nieco artystycznie zatuszować dobrałam drugą czarną, na którą nałożyłam czerwony pierścionek. Także kochani na dzisiaj to już wszystko, Wasza czerwona pantera znika ;-)
XOXO
PS Dużo zdjęć.
English version
I didn't know how to name this post but "red panther " sounds great. Red total look with fashionable accessories like brown boots, burgundy scarf and... Chanel 2.55... Ok, ok I know it's not that bag but looks a bit similar.I had a problem with gloves but I figured it out. So it's everything, your red panther runs away ;-)
XOXO
PS Lots of photos.






















Coat / Płaszcz
SECOND HAND
Scarf / Szalik
SECOND HAND
Shoulder bag / Torebka na ramię
SECOND HAND
Glove with a red stars / rękawiczka z czerwonymi gwiazdkami
SECOND HAND
Dress / Sukienka
H&M
Ring / Pierścionek
H&M 
Boots / Kozaki
Kozaki
SECOND HAND 


Photographed by A.Łuczkowska 



Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan