STYLIZATION: PRETTY, BLUE EYES / STYLIZACJA: ŁADNE, NIEBIESKIE OCZY - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

STYLIZATION: PRETTY, BLUE EYES / STYLIZACJA: ŁADNE, NIEBIESKIE OCZY

Wiele może inspirować,rzekłabym wszystko,nawet bakterie (czyt.Patryk z Project Runway). Do stworzenia niebieskiego total looku zainspirowały mnie moje oczy, a konkretnie ich barwa. Muszę przyznać efekt końcowy przypomina nieco outfit inspirowany Miuccią Pradą, ale ma to swój urok. Mamy sweter, plisowaną spódnicę, moje ostatnio ukochane szpilki. Do tego zaskakujący ( znacie mnie ehh) akcent w postaci dwóch torebek. Jedna to elegancka aktówka, druga imprezowa kopertówka. Poszalałam sobie :-)

There are many things that can inspire us, even bacterias (Patryk from polish version of Project Runway). To create this blue total look I got inspired by my eyes. I must say it looks a bit like my Miuccia Prada outfit. Sweater and pleated skirt plus my lovely black heels. Two bags are suprising (you know me). Elegance briefcase and party clutch. Got me looking so crazy right now :-)





















WEARING 
Coat \ Płaszcz 
TAKKO FASHION 
Sweater \ Sweter 
VINTAGE 
Skirt \ Spódnica 
SECOND HAND 
Gloves \ Rękawiczki 
PEPCO 
Briefcase \ Aktówka 
A GIFT
Clutch Kopertówka 
CHIŃCZYK :-) 
Tights \ Rajstopy 
SZACHOWNICA 
Heels \ Szpilki 
SECOND HAND 

Photographed by ULA 



Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan