70s,TEDDY BEAR, PARKA AND BEANIE / LATA 70,MIŚ, PARKA I BEANIE - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

70s,TEDDY BEAR, PARKA AND BEANIE / LATA 70,MIŚ, PARKA I BEANIE

Welcome in New (York) Year! How was your first day of 2016? Mine was short... I woke up about third o'clock. I waste a bit time, I know. Today I will show my 70s inspired outfit. I don't like pants but bell pants are perfect for my crazy outfits. I saw fashionistas and blogger that wore this pants with a shirt (me too) so I picked a sweater (creative:-) with a...teddy bear. Parka connected to brown boots, I wear this connection very often. It was cold so I wore a cap. 

Witam w Nowym (Jorku) Roku! Jak Wam minął pierwszy dzień 2016? Mój był krótki, gdyż wstałam o 15... Zmarnowałam trochę czasu,wiem. Dzisiaj zaprezentuję outfit inspirowany latami 70. Nie lubię spodni ale dla dzwonów i klasycznych (nie czarnych!) rurek robię wyjątek. Widziałam już wiele stylizacji, w których pierwsze z wymienionych rodzajów spodni połączono z koszulą (w tym niektóre moje), dlatego na przekór połączyłam je ze swetrem z...misiem. Parkę noszę zwykle do brązowych botków. Czapka na głowę i w drogę!

 




















 On the photos I am wearing \ Na zdjęciach mam na sobie:  
 Parka ORSAY
Sweater / Sweter H&M
Bell pants / Spodnie dzwony NO NAME
Beanie TAKKO FASHION
Gloves / Rękawiczki PEPCO
Boots / Botki NO NAME


Photographed by Crazy Loop and her magical camera Samsung WB36F

Sfotografowane przez Crazy Loop i jej magiczny aparat Samsung WB36F

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan