DREAM OF PARIS FASHION WEEK 2016 / MARZENIE O PARYSKIM FASHION WEEKU 2016 - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

DREAM OF PARIS FASHION WEEK 2016 / MARZENIE O PARYSKIM FASHION WEEKU 2016



I’m excited about Paris Fashion Week 2016. It is happening right now! I dream of being there. Chanel doll house, explosion of street fashion, Anna Dello Russo:) and a wonderful dresses, of course.  I was thinking what to wear on this event (who knows maybe someday I will make my dreams). I got inspired by my icon, Carrie Bradshaw.  This dress, which you can see on the photos is actually my favourite piece of clothing. I added to this some gold. Clutch and shoes al’a Isabel Marant are funny and elegantly at one.

Jestem podekscytowana paryskim Tygodniem Mody 2016. To wszystko dzieje się teraz na naszych oczach! Marzę o tym, by się tam znaleźć. Domek dla lalek Chanel, eksplozja street fashion, Anna Dello Russo:) oraz wspaniałe suknie, oczywiście. Zastanawiałam się co założyłabym na taką uroczystość (kto wie, może kiedyś moje marzenia się spełnią). Zainspirowałam się moją ikoną, Carrie Bradshaw. Sukienka, którą widać na zdjęciach, jest aktualnie, moją ulubioną częścią garderoby. Dodałam do tego trochę złota. Kopertówka oraz buty al’a Isabel Marant są zabawne i eleganckie w jednym. 
















ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE

FUR/FUTRO SECOND HAND
DRESS/SUKIENKA SECOND HAND
CLUTCH/KOPERTÓWKA NEW LOOK
SHOES/BUTY OBSESSION






Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop


Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan