LETS TWIST AGAIN WITH RED - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

LETS TWIST AGAIN WITH RED

Hello!
Today you will be able to see what is Crazy Loop wearing when she wants to build a snowman:) Ok, I know that in Poland there is no snow. We can always dream about white weather. When I was got dressed ,I felt like  Marie Antoinette . Layers, layers, layers. Where is my corset? I do not know why most of my clothes are red ,but I liked looking like a big valentine.

Cześć kochani!
Dzisiaj mam dla Was outfit, w który z pewnością spodobałby się Annie z krainy lodu (ulepimy dziś bałwanka, no chodź Crazy Loop:). Eh, szkoda tylko, że nie ma śniegu. Kiedy się ubierałam czułam się niczym Maria Antonina owijana tonami pięknych materiałów. Nie wiem o co chodzi z czerwienią w mojej szafie, ale za każdym razem gdy chcę założyć coś "wyszukanego" kończy się na czerwieni.

















On the photos I am wearing / Na zdjęciach mam na sobie:
Parka ORSAY
Pants / Spodnie NO NAME
Bag / Torebka CCC
Booties / Botki SECOND HAND
Scarf / Szal RIVER ISLAND
Gloves / Rękawiczki CHINA STORE
 
Photographed by Crazy Loop and her magical camera Samsung WB36F


Sfotografowane przez Crazy Loop i jej magiczny aparat Samsung WB36F

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan