MALE LOOK WITH GOLDEN ACCENTS / MĘSKI LOOK ZE ZŁOTYMI AKCENTAMI - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

MALE LOOK WITH GOLDEN ACCENTS / MĘSKI LOOK ZE ZŁOTYMI AKCENTAMI




Każdego dnia kiedy tylko otwieram szafę, kończę z ubraniami do biura. Naprawdę, patrzę na metkę, na której nadrukowano „Top Secret Soft Office”. Dla przykładu posiadam bluzkę miekką w dotyku do tego stopnia,że nie czuję jej podczas noszenia. Zobaczycie ją. Wygląda jak produkt od młodej, polskiej marki.

 Ostatnio usłyszałam, że stałam się bardziej elegancka. Moja reakcja jawi się tak: „Jestem dziewczyną od Gucci!”.

 Look ze zdjęć jest spontaniczny. Chciałam od razu iść na zakupy, ale pomyślałam, że pokażę Wam moją torebkę  Chloéz Second Handu. Zmiksowałam czarne, męskie elementy ze złotem.  Sneakersy na koturnie to jedyne sneakersy jakie noszę. Nie przepadam za obuwiem sportowym.



Every day when I open my wardrobe, I end up with clothes to the office. Really, I look at the label and see an inscription “Top Secret Soft Office”. For example I have a very nice in touch (and very comfortable to wear) blouse that you could see. It looks like polish, young brand product.

 This look is spontaneous. I wanted to go shopping but I thought that I want to show you a second hand Chloé bag. I mixed black, male elements with golden. Sneaker on a wedge are the only sneaker that I wear. I don’t like sport shoe. 










 


ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE

COAT/PŁASZCZ  TAKKO FASHION
STRAIGHT PANTS/SPODNIE O PROSTEJ NOGAWCE  TOP SECRET SOFT OFFICE
BURGUNDY SCARF/BURGUNDOWY SZAL  SECOND HAND
PURSE/TOREBKA  Chloé





Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan