NORWEGIAN TIME / SKIRT / JACKET / EARMUFFS / COLORS - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

NORWEGIAN TIME / SKIRT / JACKET / EARMUFFS / COLORS





If you know me well, you may also know that for me everything can become an inspiration. This time it was a snow. This white is so intensive and I had to put some colors into my outfit. It started from skirt in norwegian designs. Next I added my black coat and boots that I’m wearing too often:) A bit of pink. Ok, a lot of. Jacket and tights „made” my look. Earmuffs are a good way when you’re afraid of your hairstyle under the cap. In conclusion, everything is connected to colors of my skirt. Gloves too:)
PS In this snow my face looks like a lady Marys (from „Downtown Abbey”) face. What do you think?

Jeśli mnie dobrze znacie, zapewne wiecie,że dla Crazy Loop wszystko może być inspiracją. Tym razem jest nią śnieg. Jego biel jest tak intensywna,że musiałam dodać koloru swej stylizacji. Zaczęło się od krótkiej spódnicy w norweskie wzory. Potem włożyłam czarny płaszcz oraz botki, które noszę stanowczo zbyt często:) Trochę różu. No dobrze, jest go sporo. Dwurzędowa marynarka i rajstopy „zrobiły” mój look. Nauszniki są dobrym wyjściem, dla tych którzy nie chcą psuć sobie ani fryzury, ani humoru. Podsumowując wszystko łączy się z moją spódnicą. Także rękawiczki:)
PS Na tle śniegu moja twarz upodabnia się do twarzy Lady Mary z "Downtown Abbey". Co o tym sądzicie?

















ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
COAT/PŁASZCZ TAKKO FASHION
JACKET/MARYNARKA SECOND HAND
MINI SKIRT/SPÓDNICA MINI PEPCO
TIGHTS/RAJSTOPY KAUFLAND
EARMUFFS/NAUSZNIKI BIEDRONKAJ
GLOVES/RĘKAWICZKI PEPCO
CLUTCH/KOPERTÓWKA SECOND HAND
BOOTS/BOTKI SECOND HAND

Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop




Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan