PATTERNS, BLACK COAT, CAP, BURGUNDY SCARF AND A BLOUSE, DRESS AS A SKIRT - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

PATTERNS, BLACK COAT, CAP, BURGUNDY SCARF AND A BLOUSE, DRESS AS A SKIRT
















Patterns are not easy to subjugate. Especially when we mix them. But who doesn’t make an outfit mistakes? Probably only Rachel Zoe. I know that most  people combines it with a black. That looks good too. My heart belongs to Mediolan so I mixed everything what was possible (really:). Let’s start from the base. It’s very cold outside so I had to wear pants. That conflicts with my love to skirts. Hmm… Thats not a problem for Crazy Loop. I wore both of them. My Acne dress (from second hand)  under the coat played as a skirt. I know it’s time to say goobye to marsala. It’s very hard to do this. Patterns appears even on a gloves. Crazy!
 


Wzory. Nie tak łatwo je ujarzmić. Zwłaszcza kiedy próbujemy je połączyć. Ale któż nie popełnia ubraniowych pomyłek? Chyba tylko Rachel Zoe. Zdaję sobie sprawę z tego,że wielu ludzi łączy je z czernią. Tak też jest dobrze. Ponieważ moje serce na stałe zamieszkało w Mediolanie, zmiksowałam wszystko, co tylko było możliwe (naprawdęJ). Zaczniemy od bazy. Na dworze jest (względnie) bardzo zimno, więc ubrałam spodnie. Koliduje to z moją miłością do spódnic. Hmm… Dla Crazy Loop to żaden problem. Założyłam to i to. Moja sukienka z Acne (kupiona w second handzie), założona pod płaszcz, gra spódnicę. Wiem, wiem czas pożegnać się z marsalą. Ale to tak ciężko wykonać.Wzory pojawiają się nawet na rękawiczkach. Szaleństwo! 



On the photos I am wearing /

Na zdjęciach mam na sobie



COAT / PŁASZCZ TAKKO FASHION


PANTS / SPODNIE NO NAME

BLOUSE / BLUZKA NO NAME

DRESS / SUKIENKA ACNE

CAP / CZAPKA SECOND HAND

SCARF / SZALIK SECOND HAND

GLOVES / RĘKAWICZKI A GIFT FROM A PAPER
BAG / TOREBKA NO NAME
BOOTS / BOTKI SECOND HAND





Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan