FLOWER POWER - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

FLOWER POWER



Wiosenne zmiany! Może zauważyliście już, że stopniowo wprowadzam tutaj pewne modyfikacje. Zaczęłam od zmiany szablonu. Teraz jest prostszy, elegantszy. Staram się wyjść Wam naprzeciw, dlatego sami możecie wybrać formę w jakiej prezentowane będą treści. Wystarczy tylko kliknąć w zakładkę Classic, która znajduje w lewym, górnym rogu i gotowe!
A skoro o wiośnie mowa, czas na stylizacje! Tym razem postawiłam na jedno z moich ulubionych połączeń spódnica plus bluzka z ciekawym motywem. Stosownie do pory roku wybrałam kwiaty. Nie jest to mój ulubiony print, ale jako że czerń bluzki przełamała jego słodycz, od razu się z nim zaprzyjaźniłamJ Skórzana spódnica przypomina mi nieco kolekcje Alexandra Wanga na jesień/zimę 2016. Cieszę się również, że w końcu mogłam założyć naszyjnik, który kojarzy mi się z wakacjami… Różowe rajstopki dla przełamania, żeby nie było nudno.  
Kochani, nie bójmy się kontrastów!  Czerwony płaszcz, zielony naszyjnik, a do tego różowe rajstopy. Dlaczego nie? W życiu trzeba spróbować wszystkiego! 


Spring changes! You may noticed that I did here some modifications. I started from the template. Now, it’s simpler and more elegant. I tried to get out in front of you, so you can choose the form in which content will be present. It’s located in the upper left corner. Just click on Classic.

Speaking of spring, time for an outfit! I wore one of my favourite duo, skirt and a blouse with a cool pattern. According to the season, I picked flowers. This is not my favourite print but it looks great with black. Leather skirt reminds me a new Alexander Wang collection for autumn/winter 2016. I’m glad that I could wear a green necklace which reminds me summer. Pink tights to “awake” this look.

Don’t be afraid of contrasts! Red coat, green necklace and pink tights. Why not? In life we should try everything!











ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
COAT/PŁASZCZ SECOND HAND
BLOUSE/BLUZKA MARKS&SPENCER
SKIRT/SPÓDNICA SZACHOWNICA
TIGHTS/RAJSTOPY KAUFLAND;)
BAG/TOREBKA  SECOND HAND
SHOES/BUTY  SECOND HAND
NECKLACE/NASZYJNIK PEPCO


Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan