HAPPY VALENTINE'S DAY / SZCZĘŚLIWYCH WALENTYNEK - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

HAPPY VALENTINE'S DAY / SZCZĘŚLIWYCH WALENTYNEK




 Szczęśliwych walentynek, kochani! W  tym szczególnym dniu mam dla Was outfit z sukienką, która dość długo przeleżała w szafie czekając na swoją premierę.
Kupiłam ją na bal, ale wtedy nie czułam się w niej zbyt dobrze. Był to czas gdy miałam blond włosy. Tak, tak Crazy Loop blondynką:) Wprawdzie było to słynne ombre, ale w moim przypadku nie obejmowało większy obszar niż tylko końcówki. Mimo tego tego, że otrzymałam w tamtym czasie wiele komplementów z tego powodu, mi samej nie podobał się taki efekt. Do tego dochodziły słodkie loczki jak u cherubinka. Ehhh…
 Kiedy przyszedł czas by pomyśleć o walentynkowej stylizacji, postanowiłam dać tej kreacji szansę. Przyznam szczerze, że byłam w szoku kiedy ją włożyłam. Mając czarne włosy, usta pociągnięte czerwoną szminką czułam się świetnie. A kiedy do tego doszła rozkloszowana sukienka… miazga (wybaczcie mi ten kolokwializm, ale tak działają ubrania:).   
 Kochani zachęcam Was do tego, by dać szansę ubraniom, które ubraliście raz i po prostu odłożyliście. Może się okazać, że odkryte na nowo staną się Waszymi ulubieńcami.
 Z okazji walentynek chciałabym Wam także życzyć abyście zawsze robili to,co kochacie. Rozwijajcie swoje pasje, bo o to w życiu chodzi! By dążyć do celu!
               
 Happy Valentine’s Day, my dear readers! Today I have for you an outfit with a dress that I wore only once and put back for a long time.
 I bought it for a ball. I didn’t feel good wearing this. It was a time when my hair was blond. Yeah, I know Crazy Loop as a blonde:) Ok, it was ombre but almost all of my hair were in this color. Everyone said “You look amazing!”. I didn’t feel that.
 When it was a time to choose a valentine outfit, I thought about this dress. I must say, effect shocked me. Black hair, red lipstick and this dress! I felt so amazing. 

 Give a chance to clothes worn only once. Who knows? Maybe now you’ll love it.

  Sweet hearts, in this special day I want to wish you to find what you love. Do what makes you happy. Live with passion. 












ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
 COAT/PŁASZCZ SECOND HAND
DRESS/SUKIENKA NO NAME
SHOES/BUTY OBSESSION
BAG/TOREBKA CENTRO
RING/PIERŚCIONEK C.A.S.U

Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan