HELLO IT'S SPRING - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

HELLO IT'S SPRING


   Z czasem będzie robiło się już coraz cieplej, więc ja skrupulatnie pozbywam się kolejnych warstw ubrań. Nie będzie trzeba nosić rajstop, których zakładanie zabiera mi zawsze sporo czasu. Jako że uwielbiam spódnice, z chęcią założyłam tą z h&mu. Do niej dobrałam t-shirt z nadrukiem, który już Wam pokazywałam. Ponieważ  jest ona w kolorze navy blue, buty mają podobny odcień. Jako naczelna sroka mody musiałam dodać do tego wszystkiego „coś” cekinowego na kształt bomberki. Nie wiem do końca jak to określić. Czy jest to bluza, a może bolerko? Macie jakiś pomysł?
PS Widzę, że jest nas tutaj coraz więcej. Witam serdecznie kochani <3
  It will be getting warmer and warmer so I get rid of  coats, jackets, fur (my lovely fake furL). But luckily we will say “goodbye” to tights too. I must admit that it takes a lot of time  to wear them. I love skirts. This is from H&M. To this one, I added a t-shirt with print. Shoes has a similar shade with a skirt. Crazy Loop shines bright like a diamond! In sequined “something”. I don’t know how to call it. Is it bomber jacket or bolero? Have you got any idea?
PS I see that more people visits my blog. Hello dear <3
 












ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
BLOUSE/BLUZKA second hand
SKIRT/SPÓDNICA H&m
BAG/TOREBKA ATMOSPHERE
SHOES/BUTY SECOND HAND
SEQUINED BOMBER JACKET/CEKINOWY BOMBER SECOND HAND
Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan