WHAT DO I MEAN? - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

WHAT DO I MEAN?


Kochani moi! Przede wszystkim muszę zacząć od przeprosin za to, że posty pojawiają się z nieco mniejszą częstotliwością. Do tego jest mniej wpisów stylizacyjnych. Od dzisiaj wszystko wraca do normy!
Dlaczego tak się działo? Już śpieszę z wyjaśnieniamiJ. W tym tygodniu pracowałam nad vlogami. Przez ponad dwa dni (i jedną noc) szukałam edytora, który spełniłby moje dość surowe wymagania. Rezultat: edytor w porządku, ale po przerobieniu filmu tak, by można go było dodać na YT, na środku pojawia się napis informujący o tym, w jakim programie był edytowany.
Kolejnym powodem tego chwilowego zastoju jest iście angielska pogoda. Kiedy tylko próbowałam robić zdjęcia, zaskakiwał mnie albo wiatr, albo deszcz. Ehhh…
Przyznam się również, że końcówka tygodnia nieco mnie wyczerpała. Dowiedziałam się, że przegapiłam konkurs na bloga roku. Nie byłoby to takie straszne, gdyby nie fakt, iż nie jest to pierwszy raz kiedy coś tak ważnego umknęło mi w natłoku pracy.
Ja jednak nie poddaję się mimo tego wszystkiego i idę dalej niczym burza! Kochani jeśli macie cel, dążcie do niego mimo przeszkód. Stracone szanse? Wyciągnijcie z tego naukę. Zastanówcie się dlaczego stało się tak, a nie inaczej.
Poniżej outfit w klimacie Vintage. Dajcie znać jak Wam się podobają zdjęcia w nowej formie? Wolicie takie urozmaicenie czy bardziej podobają się Wam tradycyjne fotografie?
My sweethearts! First of all, I have to start with an apology for the fact that the posts appear with a slightly lower frequency. And there is less outfits. From today, everything is back to normal.
Why did this happen? Let me explain. This week I was working on my vlogs.  Over two days (and one night) I was searching for an editor that would be really good. Result: I found what I was looking for but it added an inscription saying that I used AVS video editor to create this movie.
Another reason for this stagnation is a truly English wheater. I was surprised by the wind or rain.
The end of the week made me exhausted. I missed the competition on the blog of the year. That would not be so bad if not the fact that it’s not the first time when I forgot about something important.
However, I don’t give up. Guys, If there’s a goal in your life, you always have a reason to fight. Lost chances? Forget it and try again. Think: “Why did this go wrong way?”, “What can I do to fix this situation?”.
Below outfit in a Vintage climate. Tell me do you like this kind of photos? Do you prefer tradition photos?
 
 
 
 
 
 

 

 

ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
JACKET/MARYNARKA NO NAME BLOUSE/BLUZKA DUNNES SKIRT/SPÓDNICA H&M BAG/TOREBKA SECOND HAND SHOES/BUTY SECOND HAND 
 
 Photographed by Crazy Loop Sfotografowane przez Crazy Loop

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan