GET THE LONDON LOOK / GLAMOUR&RIMMEL CONTEST - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

GET THE LONDON LOOK / GLAMOUR&RIMMEL CONTEST


Awww kochani! Niespodzianka! Zabieram Was w podróż do Londynu. Na razie niestety tylko wirtualną, ale kto wie, może kiedyś Crazy Loop zawędruje tam naprawdęJ Outfit który pokażę Wam dzisiaj został przygotowany specjalnie na konkurs Glamour i Rimmela. Efekt końcowy całkowicie odbiega od mojego początkowego pomysłu. Ale tak to już z tą modą bywa. Zaczęło się od tego, że upatrzyłam sobie spodnie boyfriendy oraz wężowe szpilki do tej stylizacji. Góra od początku do końca miała być w panterkę, także brawa dla koszuli! Oczywiście, po przemyśleniu sprawy szpilki zamieniłam na złote trampki slip on. Spodnie, owszem, kupiłam ale nie pasowały do góry outfitu. Skończyło się na spódnicy. Skąd taki zamysł? Ano stąd że street style Londynu opiera się na drapieżnych, rockowych akcentach połączonych z klasycznymi elementami np.trenczem. Inspirowałam się lookami Kate Moss oraz Georgii May Jagger. Kapelusz jest dodatkiem o którym marzyłam od dawna. Zawsze jednak coś stawało mi na przeszkodzie.   
Hello from me guys! Surprise! I’m taking you on a journey to London. For now, only virtual but who knows, maybe someday Crazy Loop’ll go there in real lifeJ Outfit that I’ll show you today was prepared for the Rimmel & Glamour contest. The final effect is completely different from my first idea. But that happens in fashion all the time. I was looking for boyfriends and snake heels. I knew that I will wear panther so bravo for my shirt. I wanted heels but I end up with slip on shoes. I got also pants but they didn’t fit to the rest part of my outfit. So I took a skirt. What inspired me?  London street style which is wild and rock. Kate Moss and Georgia May Jagger style was also a huge inspiration. Oh, my hat is something that I was always dreaming about. I’m glad that now I got it.












 
ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
COAT/PŁASZCZ TAKKO FASHION
SHIRT/KOSZULA second hand
SKIRT/SPÓDNICA no name
HAT/KAPELUSZ china shop
BAG/TOREBKA  vintage
SHOES/BUTY  china shop
 
Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop
 
 
 
 
 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan