MACIE OCHOTĘ NA KONKURS? - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

MACIE OCHOTĘ NA KONKURS?




Kochani! Mam dla Was misję specjalną. Pokażcie mi, że tu jesteście! Już tłumaczę o co chodzi. Chciałabym zrobić dla Was rozdanie. Nie wiem jednak czy będzie jakikolwiek odzew, dlatego apeluję do Was. Jeśli macie ochotę wziąć udział w losowaniu t-shirtów mojej marki Vintage Loop, napiszcie mi o tym w komentarzu pod tym postem.
PS Pamiętajcie, że ideą Vintage Loop jest recykling. Dlatego bazujemy na przerabianiu.
My sweeties! I have a special mission for you. Show me that you’re here! I’d like to do a giveaway for you. But I have no idea about your reaction. If you want to take part into a draw of Vintage Loop t-shirts, write me in comments below.
PS Remember that the idea of Vintage Loop is recycling. That’s why we rely on reworking.

 
 
 
 
 


ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
FIRST BLOUSE RIVER ISLAND
SECOND BLOUSE ALLEGRO.PL
SKIRT NO NAME
Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop


Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan