MAM SWÓJ STYL / EVENT / RELACJA / ALLEGRO - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

MAM SWÓJ STYL / EVENT / RELACJA / ALLEGRO






Kochani ostatnio wzięłam udział w konkursie Allegro zatytułowanym Mam swój styl. Wygrałam podwójne zaproszenie na pokaz mody, który odbyć się miał w Warszawie w Domu towarowym Braci Jabłkowskich. Była to moja pierwsza wizyta w stolicy. Czułam się podekscytowana i nieco podenerwowana. Kiedy przyjechaliśmy, musieliśmy znaleźć miejsce eventu. Zajęło nam to dośc sporo czasu. Na miejscu byliśmy około godziny przed czasem. Musielismy poczekać przy wejściu. Kiedy tak czekaliśmy, nagle do środka wszedł Olivier Janiak i… się z nami przywitał. O ile można tak nazwać cicho rzucone „dzień dobry”J Nie ukrywam, że bardzo czekałam na poznanie Pauli Jagodzińskiej oraz Ekskluzywnego Menela. Oczywiście trochę przez moją nieśmiałość, a trochę przez to, że ciężko było ich złapać, nie udało mi się.

Do zobaczenia w drugiej części, gdzie opowiem Wam o pokazach:)

Hey guys, last time I took part in Allegro contest  Mam swój styl. I won a double invitation on a fashion show which took place in Warsaw. It was my very first time in the capital city. I felt very excited about that. And also a bit nervous. When we arrived, we had to find the venue. It took us a lot of time. At the event, we were an hour earlier. While we were waiting in the lobby, a polish presenter Oliver Janiak came and said “Good morning” to us. I was waiting to meet a polish fashion bloggers, Paula Jagodzińska and Kamil Pawelski. It was really hard to find them and my shyness  didn’t help meL  

See you in a second part about fashion shows:)


























ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
CROP TOP
NO NAME
PANTS/SPODNIE
NO NAME
JACKET/MARYNARKA
Second hand
BAG/TOREBKA
Jasper conran
CLUTCH/KOPERTÓWKA
China store
HEELS/SZPILKI

ccc
 
Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan