PŁASZCZ W KRATE / ZABUDOWANY LOOK / JEDNO ROZCIĘCIE - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

PŁASZCZ W KRATE / ZABUDOWANY LOOK / JEDNO ROZCIĘCIE


Znacie już mój asymetryczny płaszcz w kratę? Powiem Wam szczerze, że przez te fashion weekowe posty kojarzy mi się z najnowszą kolekcją Vivienne Westwood Red Label. Wiecie, wielu już mi mówiło, że to okrycie dodaje mi lat. Ja jednak uparcie powtarzam, że ubrania nie są po to, by upiększać. Mają wyrażać naszą duszę. No dobrze ale żeby nie wyglądać aż tak poważnie założyłam połyskującą bluzkę z wyciętym dekoltem. Całość jest zabudowana, rozcięcie skutecznie pozbawiło ten outfit nudności. Podoba Wam się ten efekt?

Have you met my asymmetric, checked coat? Honestly, it reminds me a new Vivienne Westwood Red Label collection. Some people said that this coat makes me look older. But I know that clothes are not to beautify. They’re to express our feelings. Ok, to don’t look too serious, I wore a sparkly blouse with a neckline. The whole thing is built, cut makes it not boring. Do you like the effect?
















 
ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
COAT/PŁASZCZsecond hand
BLOUSE/BLUZKA no name
PANTS/SPODNIE second hand

BOOTS/BOTKI zarA
BAG/TOREBKA vintage

 

Photographed by Crazy LoopSfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan