PUDEŁKOWY PŁASZCZ / LATA 60 / SPODNIE Z NASZYWKAMI - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

PUDEŁKOWY PŁASZCZ / LATA 60 / SPODNIE Z NASZYWKAMI



Niedawno pisałam, że jest ciepło, lecz kiedy wyszłam wczoraj z domu pożałowałam, że nie wzięłam rękawiczek. Dlatego ten outfit  nie jest zbyt wiosenny. Mamy płaszcz i botki, co kojarzy się nieco z jesienią lub zimą. Na szczęście spodnie ,które podpatrzyłam u Chiary Ferragni, są odpowiednie na tą pogodę. Naszywki, plamy, rozdarcia. Cool:)
Last time I wrote that it’s warm, but yesterday, when I went out my hands  almost froze. That’s why this outfit doesn’t look like a spring outfit. I had to take coat and boots back again. Luckily my funny pants are good on this weather. Chiara Ferragni has a similar pants. Patches, stains and tears. Cool:)














ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
COAT/PŁASZCZ
NO NAME
PANTS/SPODNIE
SZACHOWNICA
BOOTS/BOTKI
NO NAME
BAG/TOREBKA
VINTAGE
BRACELET/BRANSOLETKA
ALLEGRO.PL


Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan