FASHION EXPO - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

FASHION EXPO


Spełniłam swoje marzenie, siedziałam w pierwszym rzędzie na prawdziwym pokazie mody! W sobotę byłam na Fashion Expo w Szczecinie. Widziałam wystawy i największe futro świata. Na początku ruch był niewielki. Ja, jak to ja na miejscu byłam już o 10. Wszystko działo się w pałacu. Tak, tak księżna Crazy Loop melduje się na pokładzieJ Pierwszą obejrzałam wystawę futer naturalnych. Okazuję się, że futra też mogą być szalone. Kolorowe. Wiem, że ludzie byli oburzeni tym, że to naturalne futra. Podobają mi się słowa Mai Sablewskiej na ten temat: „Moda to wolność. Macie wybór”. Ja tego nie popieram, nigdy nie włożę naturalnego futra. Ale nie zamierzam nikogo potępiać.

Potem zawitałam u Radka Majdana hi hi Miał wystawę swoich perfum. Kolejny punkt to stoisko z opaskami, toczkami itp. Wiem, że było też miejsce typowo handlowe. Tam się nie zapuszczałam. Teraz trochę magii! Pokaz Eli Olszewskiej. W całym tym show chodziło o pokazanie sztucznych (!) futer. Kolekcja nosi nazwę „struktury”. Kreacje często miały „dziwny” kształt. Olbrzymie i napompowane. Mogliśmy podziwiać największe futro świata.

I made my dreams came true. For the first time, I was sitting at front row. At Saturday I took part in Fashion Expo in Szczecin. I saw exhibitions and the largest fur in the world. At the beginning there was only a few people. Because of my determination, I was there at 10 o’clock. Event took place in a palace. Princess Crazy Loop has just arrivedJ I watched an exhibitions of natural furs. Now, I know that furs can be crazy too! Colorful. I know that people were outraged about using naturals furs. As polish celebrity, Maja Sablewska said: “Fashion is freedom. You have a choice”. I don’t support this but I’m not going to judge anyone.

First I visited a polish footballer, Radek Majdan. He was showing his perfumes. Next was a stand with bands, toques . There was also a commercial space. I didn’t go there.

Now, I bit of magic! A fashion show by Ela Olszewska. She was presenting a fake (!) furs. Collection was named “structures”. Creations had a “strange” shape. Huge and inflated. We could see the largest fur in the world.














 Fot Andrzej Szkocki
Zdjęcia wzięłam ze strony gs24.pl

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan