JAK NOSIĆ WZORY / UBIERZ SIĘ JAK NA POKAZIE VERSACE - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

JAK NOSIĆ WZORY / UBIERZ SIĘ JAK NA POKAZIE VERSACE

Hej kochani! W tym poście pokaże Wam jak skopiować look z pokazu Versace wiosna/lato 2016.  Może nie skopiować, a zainspirować się. Pamiętajcie wybieg to nie dyktando, a jedynie inspiracja! Na ten sezon Versace proponuje się zakamuflować. Ale, ale! Nogi mają być odkryteJ Panterka przerobiona na moro.  Ja radzę wybrać sukienkę w ten wzór. Swoją znalazłam w second handzie. Tak samo jak płaszczyk w karciane wzory. Nie bójcie się łączenia mocnych wzorów. To w tym sezonie jest mega trendem. Jak ja to zrobiłam? Zaczęłam od sukienki. Przyjrzałam jej się uważnie i stwierdziłam, że jak dodam do niej czerni, będzie nudno. Potrzebowałam czegoś mocnego. A że kwiecień plecień i na dworze było zimno, dodałam szalony płaszcz kupiony niedawno w lumpeksie oczywiście.  Uwaga! Możecie ,tak jak ja, postawić na dwa elementy w tym kolorze. Pamiętajcie, że dodatki dobieramy raczej spokojne. Tu przydatna będzie czerń. Może być też modny nude (bardzo jasny beż).  A może wolicie tak nie szaleć i ubrać się tylko w jeden wzorzysty element. Ok. Na to też są sposoby. Dla przykładu: bierzemy zwiewną, lekką sukienkę we wzory i zestawiamy ją z ciężkimi botkami i ramoneską. Idealny ubiór na festiwal.


Możecie też pójść sposobem Donatelli Versace. Modelki na wybiegu miały komplety ubrań, gdzie bluzki i spodnie miały podobne motywy i kolory. W przypadku tej kolekcji wszystko jest spójne dzięki fioletom i turkusom. Dobrym sposobem na wzory jest właśnie zestawienie podobnej góry i dołu. Ty decydujesz  w którym kierunku pójdziesz. Szalejesz jak ja, to dwa różne wzory. Wolisz spokojne outfity, szukaj połączeń kolorów, printów (wzorów). A może tylko dodatki we wzory?

Hey! In this post I’ll show how to wear Versace ss16 collection. You can get inspired. Don’t forget that you don’t have to wear same clothes  as Versace showed. This season we will use a camouflage. Panther looks like a camouflage pattern more than ever. I chose a dress. I bought it in a second hand.  Mixing patterns is a hit of this season. Last time I bought this crazy coat (in a second hand of course).
How to mix patterns? First, a base for example a dress like mine. Now let’s get crazy. Maybe something like a coat or jacket could be your second pattern. Accessories should be black (or nude). Two patterns are enough. Black clutch and heels are a good way to don’t overdo. Perhaps you want only one pattern. That’s ok. Mix it with black and you can wear this outfit even to work. Yeah, don’t be afraid of wearing patterns.
 Let’s look at the Versace show. Blouse and pants in a similar patterns. It was all about connecting colors, purple and turquoise. 


















 Fot Lady Crazy Loop

  
SUKIENKA SECOND HAND
 PŁASZCZ PUSSYCAT LONDON (SECOND HAND)
KOPERTÓWKA SECOND HAND
SZPILKI SECOND HAND

Last photo
KOPERTÓWKA VERSACE JEANS (SECOND HAND)
OKULARY NO NAME
FANTASIA BY ANIA KUCZYŃSKA

















Photo credit:

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan