UBIERZ SIĘ JAK MAFFASHION / KOLOROWE WYZWANIE - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

UBIERZ SIĘ JAK MAFFASHION / KOLOROWE WYZWANIE

Ma 28 lat. Mówią o niej kopciuszek ze Złotowa. W 2009 roku założyła bloga modowego. Maff, Maffewka, Juliett, po prostu Maffashion.
Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację inspirowaną stylem Julki (tak ma na imię blogerka).
Maff kojarzy mi się kapeluszami chyba bardziej niż Michael Jackson! Nosi je często, nawet na czerwony dywan. Przez to Joanna Horodyńska powiedziała o niej kiedyś, że wygląda jak włóczykij. Ja swój kapelusz kupiłam w sklepie z chińskimi rzeczamiJ
Julia często wybiera ciekawe płaszcze, kurtki. Mogą być czarne, we wzory lub w wyraźnym kolorze jak moja marynarka.
Zastanawiam się ile par legginsów ma ta blogerka. No dobrze, teraz już pewnie nie. Styl Kuczyńskiej zmienił się. Ja pokazuje Wam outfit z ubrań, które Julia często nosiła kiedy stawała się popularna. Z tych rzeczy jest znana.
Wracając do tych legginsów, ja założyłam moje kosmiczne .Kojarzą mi się też z Eweliną Lisowską.
Czy coś jeszcze? Kocham to najbardziej. Buty! Maffashion łączy wygodę z kobiecością, czyli koturny. Nosi sneakersy , botki na obcasie klocku, seksowne kozaki. Moje złote koturny wyhaczyłam chyba w jedynym z sklepie z odzieżą nieużywaną (czy to naprawdę ja?!) do którego chodzę, Obsession. Tylko tam daje radę znaleźć oryginalne buty albo ubrania, które tak lubięJ

Jeśli chcecie się ubrać jak Maffashion potrzebujecie t-shirtu, legginsów, jakiejś zwariowanej narzutki i ulubionych butów. Dodajcie zabawną minę i gotowe! Spokojnie znajdziecie to w lumpeksach i sieciówkach. W Internecie jest wiele t-shirtów w miarę dobrych cenach. Ja szukam ich na allegro.pl i ebay.pl.

She’s 28 years. Some people say she’s a Cinderella. Maff, Maffewka, Juliett, just Maffashion.
I prepared an outfit inspired by her very unique style. Maffashion means for me hats. She often wears them. Even for the red carpet.
Julia also likes jackets, coats. Black or colorful. Just like my pink jacket.
At the beginning she had many pairs of leggings. Now her style had changed. I wore my cosmic leggings. They’re very comfortable.
Now, what I love the most, shoes! She likes to feel feminine and comfortable. Which means sneakers, boots and platforms.
I got my gold wedges from Obsession which is my favorite boutique. I find there some original clothes.
If you want to steal her style you need: t-shirt, leggings, cool cape and a funny mine:) You can search in second hands and stores like River Island, TopShop. You can also search in Internet. I like ebay.com





















  Fot Lady Crazy Loop

 BLOUSE RIVER ISLAND
LEGGINS SZACHOWNICA
JACKET SECOND HAND
SHOES OBSESSION
BAG CENTRO
HAT NO NAME
LIPSTIC BABY LIPS
INSPIRATIONS






Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan