ŁĄCZ DZIEWCZĘCOŚĆ Z ELEGANCJĄ JAK Z POKAZU CHLOE SS16 - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

ŁĄCZ DZIEWCZĘCOŚĆ Z ELEGANCJĄ JAK Z POKAZU CHLOE SS16

Uwaga! Jedyny outfit na blogu, gdzie nie mam na sobie nic z second handu!
Chcę Wam pokazać prosty look sportowy, który możecie skopiować w każdej chwili.
Po pierwsze: bluza, bluzka lub w ostateczności t-shirt. Niech wyrazi Wasz nastrój. Moja bluza ma napis: „Nothing short of a total riot, nothing short of a total war, nothing short of a total love”. Nie da się tego przetłumaczyć, ale podoba mi się mieszanka słów: riot, war, love.
Takie bluzy możecie znaleźć online na: Zalando czy dawanda.com. Wiem, że ostatnio polecałam Allegro, ale tanie nie znaczy dobre. Ubrania które tam znajdziemy są jednorazowe. Nie mówię, że wszystkie. Większość tych tańszych na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej niż w rzeczywistości. Dlatego skusiłam się na inne platformy i wybrałam dla Was bluzy cenowo dobre i zabawne, stylowe. Szczególnie spodobała mi się ta z napisem: „Pozdrawiam tych wszystkich, którzy obrabiają mi dupę za plecami (…).” Cool.
Czarna spódnica to podstawa? Tak, ale ograna na Twój własny, indywidualny sposób. Moja skórzana jest dla mnie bazą do wielu ciekawych outfitów. Kupiłam ją w Szachownicy. Nie była droga, bo Szachownica z założenia ma w ofercie odzież tanią, a przyznam dobrą. Do takiego zestawienia pasują albo czarne szpilki albo sneakersy (koniecznie) na koturnie.
Tak więc jest to moja propozycja dla Was na interpretację trendu sportowego.

PS Poniżej w tekście po angielsku znajdziecie linki do zagranicznych stron z ciekawymi bluzami.
You will not believe this! This is the first outfit without a second hand clothes.
I show a simple & sporty look that you can copy. First what you need: blouse or a t-shirt. It can be funny, classy. Whatever you like. Mine has a slogan: „Nothing short of a total riot, nothing short of a total war, nothing short of a total love”. I like the combination of words: riot, war, love.
You can find this blouses
Especially I like the last one, grey hoodie.
So is a black skirt must have in your wardrobe? Well, that depends on your style. It’s about what you like to wear. As you see mine is leather. Black skirt is something easy to find.
To very sporty outfits heels or wedges are the best option. You can still feel like a lady:)












  Fot Lady Crazy Loop


  
BLUZKA OBSESSION
SPÓDNICA SZACHOWNICA
BUTY OBSESSION
TOREBKA CENTRO

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan