POSZUKIWANIE OKULARÓW IDEALNYCH Z JOANNA HORODYNSKA. - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

POSZUKIWANIE OKULARÓW IDEALNYCH Z JOANNA HORODYNSKA.

Dress: ESCADA o  Coat: ZARA   o   Bag: MICHAEL KORS   o   Heels: MOSCHINO   o   Ring: APART

 
Sukienka: ESCADA o  Płaszcz: ZARA   o   Torebka: MICHAEL KORS   o   Szpilki: MOSCHINO  o   Pierścionek: APART 



W miniony weekend miałam przyjemność uczestniczyć w bardzo pomysłowym evencie zorganizowanym przez salon INTEROPTYK w Galerii Katowickiej - mianowicie, z okazji pojawienia się najnowszych modeli okularów na rok 2016 wielkich kreatorów mody takich jak Chanel, D&G, MIU MIU, Prada czy Tom Ford salon zorganizował profesjonalne dobieranie oprawek do typu naszej urody oraz preferowanego stylu. Te niełatwe zadnie wzięła na swoje barki przemiła JOANNĄ HORODYŃSKA, która okazała się być nadzwyczaj normalną i pozytywną osobą o iście szalonym stylu. Po długich dywagacjach i przymiarce miliona modeli, udało nam się dojść do konsensusu i po niemal 1,5 roku poszukiwań zastępców dla moich już bardzo sfatygowanych chanelek, udało mi się dobrać oprawki idealne. Oprócz tego, udało mi się dowiedzieć kilka ciekawych faktów o Pani Joannie, między innymi, że pochodzi z Tychów, a do liceum uczęszczała do Pika u mnie w Kato oraz, że studiowała bardzo podobny kierunek do mojego. Po raz kolejny dowód jaki świat mały. Jak sądzicie, które oprawki wybrałam?


_______________________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan