AMERICAN OXYGEN - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

AMERICAN OXYGEN

Attention my dear readers, attention! Today is a premiere of my "american" shorts. I know it's winter. I grumbled on weather here, but I just love them. My outfit is very red, again... You probably know my coat. It looks good with this shorts. I soothed everything through classical, grey blouse and brown accesories. 

Dzisiaj zapraszam Was na premierę moich "amerykańskich" spodni. Wiem, że jest zima, sama na nią narzekałam tutaj . Po prostu je kocham. Oczywiście znowu wkomponowałam czerwień w mój outfit. Mam nadzieję, że nie znudził Wam się jeszcze mój czerwony płaszcz. Dodatki sprawiły, że nie wyglądam wulgarnie. Wszystko dzięki szarej, klasycznej bluzce, która w połączeniu z brązem trochę mnie "utemperowała".
















 


On the photos I'm wearing:
Coat / Płaszcz SECOND HAND 
Blouse / Bluzka NO NAME 
Shorts / Szorty SECOND HAND 
Boots / Botki NO NAME 
Bag / torebka VINTAGE 

Photographed by Crazy Loop and her magical camera Samsung WB36F. 

Sfotografowała Crazy Loop przy użyciu jej magicznego aparatu Samsunga WB36F. 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan