BOYS,BOYS,BOYS - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

BOYS,BOYS,BOYS



Odkąd przeczytałam w Elle artykuł na temat mody uniseks, jestem zafascynowana męską garderobą. Niczym Coco Chanel skrupulatnie pożyczam z niej poszczególne elementy. Największą inspiracją są dla mnie pokazy Gucci. Odkąd na horyzoncie pojawił się Alessandro Michele  modowy eklektyzm przeżywa swoisty renesans.
 Ostatnio wybrałam się do second handu w poszukiwaniu odpowiednich ubrań. Mam na myśli takie, które przypominałyby te prezentowane na wybiegach w ostatnim czasie. Parę perełek udało mi się zdobyć. Pokaże je niebawem (lub już pokazałam).
Przedstawiam Wam kolejny męski outfit. Tym razem ożywiłam go czerwienią. Czerwone usta oraz burgundowy płaszcz.


Since I read, in Elle, that fashion is unisex, I’m fascinated by menswear. New Gucci Vintage style is my biggest inspiration. Suits with flower for men and women’ll be the hit of spring.
 When I saw this set in a second hand, I knew it has to be mine. I was looking for clothes looking like from Gucci or Chanel new season collection. I found some “stuff”  that I will show you (or just showed).
This outfit is male but red makes it more interesting. Red lips and burgundy coat. 





















ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
 COAT/PŁASZCZ A GIFT
SUIT/GARNITUR SECOND HAND
BOOTS/BOTKI ZARA








 
Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan