LAST CLEAN T-SHIRT / CONVERSE - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

LAST CLEAN T-SHIRT / CONVERSE



Wiecie jaki jest najpiękniejszy moment po obejrzeniu pokazów (które oglądam na razie tylko na You Tube:)? Ten, w którym próbuję stworzyć look inspirowany wybiegiem. Ostatnio zafascynowałam się kolekcją Chanel do tego stopnia, że dedykowałam jej zakupy w second handzie. W mojej szafie na dobre zagościły materiały charakterystyczne dla tej marki, jak tweed i pepitka. Jako pierwsza na blogu pojawiła się sukienka. Teraz przedstawiam Wam kolejny, lumpeksowy nabytek. Jest to kurtka w pepitkę. Połączyłam ją ze spodniami o nieco biurowym kroju.
 MuszÄ™ przyznać, że przy tworzeniu tego looku, inspirowaÅ‚am siÄ™ lookiem Jessici Mercedes z paryskiego fashion weeku, który swojÄ… drogÄ… bardzo przypadÅ‚ mi do gustu. Ja zamiast adidasów, postawiÅ‚am na trampki.
Nie uwierzycie ile radoÅ›ci sprawiÅ‚a mi możliwość zaÅ‚ożenia Conversów. W koÅ„cu! Ciężko siÄ™ byÅ‚o do nich dokopać po zimie, którÄ…  butki spÄ™dziÅ‚y w kartonie na szafie.
W tym outficie postawiłam na miks czerni i bieli. Muszę przyznać, że jednak wolę kolorowe szaleństwo.
Jak mogliÅ›cie zauważyć dość rzadko noszÄ™ „zwykÅ‚e” t-shirty, dla tego z napisem last clean t-shirt, zrobiÅ‚am wyjÄ…tek. 

The most beautiful moment after watching fashion shows (on You Tube for now :) begins when I’m making an outfit inspired by runway. Last time I was fascinated by Chanel Haute Couture collection. So I went to the second hand and bought some new stuffs from materials like tweed or houndstooth. First on a blog I showed a dress. Now it’s time for a jacket. I mixed it with pants with a bit office cut.
As you may possible see, I rarely wear normal t-shirt but I love this last clean t-shirt inscription.














ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
 JACKET/KURTKA SECOND HAND
BLOUSE/BLUZKA ALLEGRO.PL
PANTS/SPODNIE NO NAME
SHOES/BUTY CONVERSE ALL STAR
BAG/TOREBKA SOUVERNIR FROM GERMANY

Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop



Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan