GRAFFITI GIRL - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

GRAFFITI GIRL


Kochani!Wiem, że ostatnio dodawałam stylizacje bez opisu. Zastanawiałam się po prostu czy tak nie byłoby lepiej. Wiecie uniwersalny przekaz dla ludzi z całego świata hehe Ale okazało się, że ja po prostu nie dam rady bez napisania czegoś do Was. Odkąd zaczęłam dodawać looki bez opisu, nie mogę spać, myślę tylko o tym. Tęskno mi było za pisaniem. Dlatego teraz wracam do standardowej formy posty. Tylko, że zdjęcia będą ciekawsze. Postaram się znaleźć takie plenery, żeby miło było patrzeć! A Was, kochani serdecznie zapraszam do komentowania. Z chęcią poznam Waszą opinię.
Pisała z miłośią, Crazy Loop której w końcu kamień spadł z serca hehe <3

My dear readers!
I know that last time I added some looks without  description. I thought will it be better to post only photos. I wanted to everyone could understand my content. But I can’t life without writing to you and telling you about my outfits. I miss writing so much! I couldn’t stop thinking about this. I couldn’t even sleep. Now, I’m back with writing. It makes me so happyJ




















ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
COAT/PŁASZCZ
NO NAME
JACKET/MARYNARKA
SECOND HAND
BLOUSE/BLUZKA
NEXT
PANTS/SPODNIE
NO NAME
BOOTS/BOTKI
ZARA

Photographed by Crazy Loop
Sfotografowane przez Crazy Loop

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan