CULOTTES. - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

CULOTTES.

Hat: HERE   o  Coat: GLEN HAR  o  Culottes pants: ETAM  o  Shades: ARMANI   o   Heels: WITTCHEN   o  Bag: MICHAEL KORS  o  Gloves: SAMSONITE   o  Nails: HERE




Kapelusz: HERE   o  Płaszcz: GLEN HAR  o  Spodnie typu culottes: ETAM  o  Okulary: ARMANI   o   Szpilki: WITTCHEN   o  Listonoszka: MICHAEL KORS  o  Rękawiczki: SAMSONITE   o  Pazury: HERE


Kochani,  wróciłam do Polski bo cudnym, relaksującym tygodniu narciarstwa w słonecznych Alpach, niestety po powrocie do domu cały czar prysł, gdyż zastałam tutaj same fatalne wiadomości. Jedną z nich jest to, że mój kochany koci syn, Fuka jest bardzo chory i musze skupić się na tym, żeby wyprowadzić go do pionu, co nie będzie takie proste, bo ma on juz swoje lata. Dlatego właśnie musicie wybaczyć mi to, że póki co będę trochę nie obecna. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się jakoś ułożyło.


___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan