JAK SKOPIOWAĆ LOOK Z POKAZU GUCCI? - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

JAK SKOPIOWAĆ LOOK Z POKAZU GUCCI?


Hej! Zupełnie nie wiem jak zacząć, bo trochę się pomieszało ostatnio. Ale idę do przodu! Tak sobie myślę, że tych blogów szafiarskich jest dużo. Większość prawie taka sama. Nie chcę nabijać tego licznika. Bardzo chciałabym się Wam przydać. Dlatego od teraz oprócz mojego stylu, będę dodawać stylizacje inspirowane wybiegiem. Zawsze wiedziałam, że moda to sztuka użytkowa. Czasem mi piszecie, że miło się na to wszystko patrzy, ale nie da się tak ubrać na co dzień. Ha! Zobaczycie, że się da!

Poniżej outfit w stylu dziewczyny Gucci. Alessandro Michele trochę namieszał w tej marce. Wprowadził tzw. babciny szyk. Chodzi o łączenie różnych materiałów, wzorów i kolorów. Michele często pokazuje koszule z fontaziem, ja swoją wyhaczyłam w Second Handzie. Szukajcie ich też w sieciówkach. Gucci to również spódnice w kwiaty, ja mam sukienkę.  Buty z CCC mają niewysoki obcas w sam raz do chodzenia po mieście. Czym zastąpić słynną Dionysus bag? Ano zwykłą brązową torebką. Jest ich dużo w lumpeksach. Rozglądajcie sięJ

Hey! I have no idea how to start.  But I’m moving forward! I think that there is a lot of blogs. Most of them look the same. I don’t want to be like this. I want to be useful. That’s why I will add here outfits inspired by runway. I always knew that fashion is an applied art. Sometimes you write me that it’s good to look at this, but not to wear. I’ll show you that we all can wear runway looks in real life.

Below is an outfit inspired by Gucci girl style. Alessandro Michele a little messed up in this brand. He introduced a grandma chic. It’s about mixing different materials, patterns and colors. Michele very often shows shirts so I put on mine. It’s from second hand. You can also get it in a high-street shops. Gucci means skirts with flowers. I found a dress. Shoes has not a high heel so they are good for walking in the city. How can we replace a Dionysus bag? Some brown bag from a second hand.























                   
              
 






 
 
ON THE PHOTOS I’M WEARING
NA ZDJĘCIACH MAM NA SOBIE
BAG/TOREBKA
VINTAGE
DRESS/SUKIENKA
ATMOSPHERE
SHIRT/KOSZULA
dunnes
SHOES/BUTY
ccc
Fot Crazy Loop
 

 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan