CRAZY LOOP & CHRISTMAS TIME - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

CRAZY LOOP & CHRISTMAS TIME

Zadanie bojowe: ogarnąć te święta. Jak to ja oczywiście najpierw stworzyłam stylizację idealną,by zasiąść przy świątecznym stole i dobrze się przy tym czuć. Sukienkę z tego looku pokazywałam też tutaj. Nie obyło się bez moich ukochanych kolczyków z H&Mu.

Mission (im)possible: embrace Christmas. I started from outfit. Of course :-) You know this dress from here. And I put my lovely earrings from H&M.



WEARING 
Dress / Sukienka 
SECOND HAND 
Earrings / Kolczyki 
H&M 
Tights / Rajstopy 
SZACHOWNICA 
Heels / Szpilki 
SECOND HAND 

Krok następny: stworzyć magiczny nastrój. Udało mi się zdobyć choinkę bardzo w moim stylu (fluorescencyjna), do tego magiczny kubek oraz karmelowy żel pod prysznic.

Next step: create a magical mood. I have a christmas tree in my style (fluorescence) plus my magical cup and carmel shower gel.


Mam nadzieję, że ciąg dalszy nastąpi... / I hope that to be continued... 




Photographed by ULA & me 

Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan