Fashion Party Angel Bartával Budapesten - Fashion Dress in The Present
News Update
Loading...

Fashion Party Angel Bartával Budapesten

                      Fashion Party Bisou Bisou

Fashion designer Marc Jacobs has been stealing my ideas for 5 years.For english click here

 
  2012 december 20-án este került megrendezésre a Fashion Party Budapest legdekadensebb és legszexibb szórakozóhelyén a Moulin Rouge-ban! 

   Nagy izgalommal mentem el a bulira, mivel magyar divat partykon eddig még nem vettem részt.
Úgy döntöttem saját tervezésű ruhámat viselem.
   Nagyon szuperül éreztem magam. A party tele volt divatszerető emberekkel, akiknek ugyanúgy életük a divat, mint nekem. Örültem, hogy sok facebookos barátomat, végre életben is megismerhettem. Sokan felismertek és odajöttek hozzám, nagyon sok szeretetet és ölelést kaptam, csodálatos volt az este...

  A dec. 20 estéje nem a világ vége, hanem az Aranykor kezdete lett számomra... egy olyan kor, ahol a szeretet uralkodik és az igazság megtalálja az útját, hogy napvilágra kerüljön.

A Buli előtt csináltam pár képet a karácsonyi forgatagban :)
 
 
A nagy meleg bunda alá a kedvenc kis fekete szőrme bolerómat vettem fel.

 És persze a vörös rúzs nem hiányozhat...
 
Így nézett ki a gyönyörű táncparkett
 

Készítettem egy kis videót a partyn, amin az Aranykorról is említést teszek...



Share with your friends

Give us your opinion
Notification
welcome to my blog hopefully my content can be useful for you.
Done
Education, loan Education, loan